Умови співпраці

1.Замовлення транспорту

1.1.Робота транспорту починається із оформлення замовлення у компанії СТАРВАГЕН. Замовлення подається менеджеру компанії з уточненням назви компанії Замовника і проекту, з переліком необхідного транспорту, календарним графіком роботи і кількістю змін, переліком локацій.

1.2.Замовлення з калькуляцією узгоджуються в письмовому вигляді до старту проекту.

1.3.Компанія, крім центрального офісу у Києві, має регіональні офіси у Львові та Одесі. Регіональні офіси мають повноваження приймати замовлення та надавати інформацію про транспортне забезпечення регіону на момент замовлення. Перелік та кількість транспортних одиниць замовник може отримати у представника, а за потребою може оглянути транспорт та визначитись із необхідним у вказаних регіонах.

1.4. СТАРВАГЕН працює та обслуговує проекти на території України та на території країн Європейського Союзу. Міжнародні проекти компанії СТАРВАГЕН мають окремі умови та вартість робіт, які погоджуються з центральним офісом компанії.

2.Вартість роботи. Овертайми.

2.1. Вартість транспорту СТАРВАГЕН вказана окремо у прайс-листі  в USD без врахування податків. Оплата приймається у гривнях відповідно до еквіваленту курсу, який чинний на день розрахунку.

2.2. Сума за одиницю транспорту включає в себе вартість роботи протягом 12-ти годин  у випадку зйомок кіно та ТV програм. У всіх інших випадках: одна зміна розрахована на 10 годин.

2.3. Кожна додаткова година після закінчення зміни складає вартість 10 % від загальної вартості одиниці транспорту. Наприклад, робота гримерної-костюмерної за 12 годин/1 зміна (кіно) має вартість 250 USD. Кожна наступна година роботи = 25 USD.

2.4. Переробки транспорту після 10 год/12 год (1 зміна) у межах до 30 хв включно не враховуються як додаткова година (овертайм) і є безкоштовними. Переробка у межах від 31 хв і до 60 хв зараховується як 1 година овертайму.

2.4. Пересування транспорту в межах Києва, Львова та Одеси для замовника включено до вартості послуг. За межами даних міст розрахунок кілометражу проводиться від КПП/контрольно-пропускного пункту Києва, Львова, або Одеси до КПП визначеного як локація будь-якого населеного пункту України, або за її межами.

2.4. Вартість транспорту включає в себе оплату персоналу, пального, забору та зливу води, відходів, повного комплекту засобів гігієни, зокрема, туалетного паперу, паперових рушників, рідкого мила тощо.

3.Умови роботи транспорту та персоналу, що його обслуговує. Початок та закінчення роботи.

3.1.СТАРВАГЕН надає замовлений транспорт на локацію у годину, визначену замовником як «початок розвороту»/початок зміни.

3.2. Замовник самостійно забезпечує транспорт місцем розміщення на локації, дозволом на в’їзд у історично-культурні, сакральні, рекреаційні та інші локації.

3.3. За умови якщо персонал повинен почати роботу до 7.00 год та закінчує роботу після 22.00 год замовник забезпечує оплату таксі до місця знаходження (бази) транспорту, або місця проживання персоналу. На проектах, які тривають цілодобово у населених пунктах, окрім Києва, Львова, Одеси, замовник забезпечує персонал проживанням та харчуванням.

3.4. Фіксованим початком роботи транспорту є година розвороту, визначена замовником. Будь-які інші кондиції (неможливий заїзд на територію, відсутні умови підключення побутового транспорту тощо) не впливають на визначений початок роботи. Фіксованим закінченням роботи транспорту є команда від замовника – відповідального за участь і роботу транспорту (продюсера, гафера, головного електрика, time менеджера, транспортного менеджера тощо) на  відключення роботи генератора, а також – автоматично на відключення від енергозабезпечення побутового транспорту, окрім камервагена/долівагена.

3.5. Початок і закінчення роботи камервагена/долівагена фіксується відповідно до розпоряджень оператора, механіка або гафера.

3.6. Вартість транспорту, який було викликано на знімальний чи інший майданчик, але не було використано замовником, складає 50 % від загальної вартості.

3.7. СТАРВАГЕН залишає за собою право відмовитись від участі у проекті, якщо умови роботи на локації є небезпечними та такими, що можуть завдати матеріальної та технічної шкоди транспорту.